napisz do nas
logo

Dzielnica Wisła 

Kampania realizowana w sezonie letnim 2019r. dla Miasta st. Warszawa „Urzeka mnie Wisła” miała charakter edukacyjno-informacyjny i obejmowała aktywności online i offline. Jej celem było zbudowanie wśród warszawiaków odpowiedzialności za wspólną przestrzeń bulwarów wiślanych, czyli tzw. Dzielnicy Wisła, w aspekcie sprzątania po sobie.

W przestrzeni Internetu prowadziliśmy komunikację w mediach społecznościowych Dzielnicy Wisła, stworzyliśmy również interaktywny chatbot w aplikacji Messenger, który był pomostem pomiędzy działalnością offline i online. Grupą docelową kampanii były osoby powyżej 16 roku życia, dlatego działania oparliśmy na współpracy z popularnymi wśród młodzieży artystami i influencerami. Do współpracy zaangażowali się m.in.: Solar, MATA, KAMP!, Holak, Paprodziad, Olga Bołądź, Patryk Pniewski, czy Lara Gessler. 

Działania offline’owe obejmowały kampanię outdoorową, happeningi, koncerty oraz edukację użytkowników Dzielnicy Wisła, która realizowana była przez 30 edukatorów. Prowadzili oni rozmowy na obu brzegach Wisły, zachęcając ludzi do sprzątania po sobie i większej uważności na sprawy ekologiczne. Było to łatwiejsze dzięki rozdawanym przez edukatorów gadżetom, takim jak worki biodegradowalne, eko popielniczki, bidony i ręczniki. Oprócz prowadzenia działań edukacyjnych, na 3 wiślańskich plażach postawiliśmy wiaty, z których można było odbierać darmowe drewno na ogniska. 

Ważnym punktem kampanii był EKO spacer i koncert, podczas którego odbyła się premiera hymnu Dzielnicy Wisła autorstwa Paprodziada & Endo. W trakcie tego wydarzenia nagraliśmy również materiał do teledysku.

Kampania w liczbach:

  • 220 000 impresji dzięki materiałom z influencerami
  • 118 000 wyświetleń teledysku do utworu „Dzielnica Wisła” – Paprodziad & Endo feat. Teściowa Śpiewa
  • 1996 godzin rozmów na temat czystości Wisły
  • 21 000 rozdanych eko gadżetów