BTL & KONKURSY / LOTERIE
BTL & KONKURSY / LOTERIE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie, które pozwala nam łączyć strategie biznesowe naszych klientów z innowacyjnymi pomysłami. Jesteśmy dumni z naszych realizacji - od małych, lokalnych projektów, do ogólnokrajowych kampanii dla czołowych marek.
Nasze konkursy i loterie to nie tylko zabawa, ale przede wszystkim skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki naszej pracy, marki zyskują widoczność, a klienci - niezapomniane doświadczenia. Wdrażamy sprawdzone, prawem przetestowane mechanizmy, które zwiększają zaangażowanie konsumentów i budują lojalność.
Nasza oferta akcji BTL to kompleksowe rozwiązania, które pomagają wyróżnić Twoją markę na tle konkurencji, a organizowane przez nas akcje są doceniane za kreatywność, innowacyjność i skuteczność. Przekonaj się sam!
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA
Klient
BOŚ BANK
Projekt
Razem z Bankiem Ochrony Środowiska współtworzyliśmy kampanie konkursowe na Facebooku dla Banku. Nasza współpraca skupiała się na promowaniu zrównoważonego rozwoju i świadomości ekologicznej poprzez oferowanie atrakcyjnych, ekologicznych nagród.
W konkursach do wygrania były ekologiczne gadżety, takie jak szklane butelki, łąki kwietne, torby do segregacji śmieci czy bawełniane woreczki na wielorazowe butelki. Zauważyliśmy znaczne zaangażowanie ze strony uczestników, co potwierdza rosnącą świadomość ekologiczną społeczeństwa.
pozostałe projekty
FRITT POLSKA
Klient
FRITT
Projekt
Nasza współpraca z Fritt Polska skupiała się na organizacji interaktywnych konkursów w mediach społecznościowych. Uczestnicy konkursów mieli szansę wygrać atrakcyjne karty podarunkowe do popularnych marketplace'ów, co przyciągnęło do udziału szerokie grono osób. Z zadowoleniem zauważyliśmy, że konkursy cieszyły się dużym zaangażowaniem, nawet w przypadku bardziej wymagających zadań. Nasze działania przyczyniły się do zwiększenia widoczności Fritt Polska w mediach społecznościowych i budowania pozytywnego wizerunku marki.
SCHOGETTEN
Klient
SCHOGETTEN
Projekt
Realizowaliśmy dla Schogetten kampanię polegającą na organizacji konkursów w mediach społecznościowych. Konkursy charakteryzowały się dużym zaangażowaniem uczestników, którzy mieli szansę wygrać atrakcyjne nagrody - karty podarunkowe do popularnych sklepów internetowych oraz boxy pełne różnorodnych czekolad marki. Działania te przyczyniły się do zwiększenia zasięgów oraz zbudowania silniejszych relacji z jej fanami.
TCL POLSKA
Klient
TCL POLSKA
Projekt
Przeprowadziliśmy kampanię konkursową dla TCL Polska w mediach społecznościowych, współpracując z ambasadorami marki takimi jak Krzysztof Piątek czy Mikołaj Roznerski. Nagrodami były unikalne przedmioty z autografami gwiazd, co przyciągnęło wielu nowych fanów marki. Kampania zakończyła się znaczącym wzrostem fanów profilu TCL Polska na Facebooku oraz zwiększeniem rozpoznawalności marki.
ŻYJ PO SWOJEMU
Klient
4 FINANCE
Projekt
Akcja wspierająca pożyczki krótkoterminowe kierowane do młodych osób 21-35 lat. Jej celem było zaangażowanie młodych ludzi przez pokazanie możliwości jakie daje oferta Vivus, a dodatkowo za ciekawe zgłoszenie można było wygrać pieniądze na kolejne marzenie. Wystarczyło wziąć pożyczkę i opisać jak z pozoru nudną sytuację można zamienić w niezapomniana przygodę. Przygotowaliśmy stronę konkursową, komunikację w Social Media i kampanię reklamowa poświęcona promocji konkursu.
Uzyskaliśmy ponad 500 leadów, 500 pożyczkobioców i zgłoszeń do konkursu.
SŁODZIAKI I ICH SŁODKIE MINY
Klient
POLSKA SPÓŁKA CUKROWA
Projekt
Zorganizowaliśmy konkurs na Facebooku nawiązujący do naszych własnych, domowych „słodziaków”, czyli dzieci. Wystarczyło zrobić zdjęcie naszej pociechy z rozczulającą miną, a można było wygrać piękne i bardzo słodkie zestawy do pierniczków. Konkurs wsparły blogerki parentingowe pozytywnymi wpisami informującymi o możliwości wzięcia udziału w konkursie, co zaowocowało prawie 300 zdjęciami słodziaków.
ROKO ZAPOJKA
Klient
ZBYSZKO COMPANY
Projekt
Kontynuując imprezowy klimat marki ROKO Just Fruit stworzyliśmy konkurs „Roko Zapojka”, w którym do wygrania były zestawy imprezowe napojów Roko Just Fruit. Wystarczyło zgłosić swoja epicką imprezę w specjalnej aplikacji, a na największych imprezowiczów czekały unikalne bilety na wyjątkowy koncert Beyonce.
ŚWIĄTECZNE SŁODKOŚCI
Klient
POLSKA SPÓŁKA CUKROWA
Projekt
Zorganizowaliśmy konkurs fotograficzny polegający na tym, żeby przygotować słodkość nawiązującą do świąt Bożego Narodzenia. Zgłoszenie odbywało się za pomocą dodania zdjęcia przez dedykowaną aplikację na Facebooku. Dziesięć najciekawszych prac otrzymało nagrody w postaci gadżetów cukierniczych i oczywiście słodkich zestawów produktów z Polskiego Cukru.
KONKURS ROKOMOJI
Klient
ZBYSZKO COMPANY
Projekt
Popularność gadżetów z serii RokoMoji była tak duża, że postanowiliśmy rozdać ich ogromne ilości w ogólnopolskim konkursie. Wystarczyło kupić dowolny produkt z serii ROKO Just Fruit, zarejestrować paragon i czekać na ulubione gadżety.
Do wygrania był tzw. „ROKO BOX” zawierający koszulki, placaki, casy na telefon i zestawy zabawnych naklejek.
PURE CZY PERLE?
Klient
ZBYSZKO COMPANY
Projekt
Na profilu Veroni Mineral Fanki brały udział w konkursie, którego osią konstrukcyjną było założenie, że kobiety są niczym woda Veroni - Pure lub Perle. Każda uczestniczka zabawy tworzyła, na podstawie zaproponowanych elementów garderoby, set ubraniowy pasujący do swojego stylu. Na tej podstawie mechanizm aplikacji określał, czy jest ona Pure czy Perle. Na drodze głosowania wybrano 2 zwyciężczynie. Przez cały czas trwania aplikacji dzienna liczba aktywnych uczestników utrzymywała się na poziomie 1600-1900.
SKUBNIJ WIOSNĘ
Klient
SULIMAR
Projekt
Cornelius Grejpfrutowy pojawił się w sklepach sieci "Żabka", co nie mogło umknąć uwadze prawdziwych Kogutów! Z tej okazji przygotowaliśmy konkurs „Skubnij Wiosnę” polegający na stworzeniu wiosennego hasła dla marki i przesłaniu paragonu potwierdzającego zakup. Do wygrania był weekendowy pobyt w luksusowym SPA. Akcję wsparliśmy komunikacją w sklepach i zawieszkami na produktach.