napisz do nas
logo

Marketing szeptany

to działania opierające się na sile rekomendacji. W badaniach „European Trusted Brands” przeprowadzonych przez firmę Nielsen wykazano, że 72% Polaków ufa informacjom pozostawionym przez innych użytkowników w sieci. Ufność w wiarygodność opinii przekłada się na decyzje zakupowe konsumentów. Dlatego też pozytywna i wiarygodna opinia w Internecie jest niezwykle istotna dla postrzegania marki.

72 %
CZYIM REKOMENDACJOM WIERZYMY PRZED PODJĘCIEM DECYZJI O ZAKUPACH?
  • Rekomendacja znajomych
    90%
  • Opinie internautów
    70%
  • Strony www marek
    65%
  • Artykuły prasowe
    60%

Dział badawczy

Posiadamy wewnętrzny dział badawczy, który analizuje opinie pozostawione w sieci za pomocą autorskiej metodologii Światovid. Jej podstawą jest wiele programów badawczych, co pozwala na otrzymanie pełnej informacji na temat opinii marki w sieci. Po otrzymaniu danych, nasz zespół badawczy nieautomatycznie nadaje sentyment każdej pojedynczej opinii, co w odróżnieniu od programów zapewnia dokładną analizę wszystkich wypowiedzi.

 

Dobry raport,

to podstawa. Specjalistyczny dział badawczy analizuje wyniki dostarczane z trzech źródeł.
  • korzystamy z narzędzi:

jak działamy

1

Ustalanie
celów

Ustalanie
i zakresu źródeł

2

Wstępna
opercjonalizacja

dobór żródeł
i słów kluczowych

Skanowanie
źródeł

zebranie wszystkich
wypowiedzi

3

Selekcja danych

oczyszczenie ze spamów
i treści merytorycznie
nie przydatnych,
nadanie oceny treści

4

5

przedstawienie
wyników

w przejrzystej formie

jak wpłynąć
na postrzeganie marki

  • KROK 1

    Stwórz analizę marki i konkurencji. Oceń sentyment dotyczący Twoich produktów.

  • KROK 2

    Komunikuj swoją markę oficjalnym profilem. Im lepiej prowadzona będzie komunikacja, konsumenci będą chcieli być bliżej marki.

  • KROK 3

    Wzmocnij pozycję w Internecie marketingiem szeptanym. Dzięki temu pozytywne postrzeganie Twojej marki wzrośnie.

Korzyści

  • Korzyści jakie płyną monitorowania opinii marki i konkurencji są nie do przecenienia. Wiedza na temat swoich produktów jest kluczowa do podejmowania strategicznych działań marketingowych. Nasz zespół umożliwia podjęcie dodatkowych działań w przypadku konieczności, jakim jest marketing szeptany.   

skontaktuj się z nami